Lamara management kft., unul dintre operatorii noi de pe piața outlet fashion din România, anunță ca a intrat în faza finală și deschide magazine de tip outlet în trei orașe din România – Iași, Brașov și București, dar se uită și la alte orașe din țara noastră pentru deschiderea de noi magazine. La Iași și Brașov, Lamara Outlet o să fie prezent in mall-urile de prestigiu din ambele orașe, anunță managementului grupului de companii asociate.

Deschiderea magazinului Lamara din București este în penultima fază și va fi într-o locație de lânga centrul vechi al capitalei.

Colaborarea dintre companie și diferiți operatori comerciali din diferite zone ale Romaniei, fac ca acest brand să aibă o expansiune accelerată.

LAMARA Outlet include articole de la branduri precum Adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc’O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo sau Desigual. Managementul precizează că reducerile sunt de minim 30%, media fiind undeva la 50%.

Clientul tipic LAMARA, conform companiei, este o femeie din clasa de mijloc, cu vârste cuprinse între 30 și 45 de ani, căreia îi plac produsele de brand și care nu ține neapărat să aibă ultima colecție lansată.

„Cererea este mare si in ciuda maturizarii pietei de shopping și din România, estimam că în urmatorea perioadă se vor mai lansa și alte proiecte noi precum LAMARA, care vizează nișele din piață”, a declarat John McKie, director de retail la firma care a realizat raportul. Noile aparitii, semnifica o accelerare a shopping center-urilor comparativ cu anul 2020, când au fost inaugurate și alte magazine de tip outlet. „

Piața de fashion din România este estimată la 2,35 miliarde de euro, cu o creștere de 3% YoY față de anul trecut.

Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR, a participat în calitate de speaker în cadrul Fashion ROute, alături de Raluca Radu, CEO Answear, Ana Maria Conache, Country Manager Freywille, și Alina Țiplea, Co-fondator Ateliermerci.ro & #altrntvshop.

Corina a prezentat date în premieră, extrase din primul studiu de piață în timp real din piața de fashion din țară – Fashion Consumer Trends.Live.

Datele au ajutat la identificarea obiceiurilor de consum din piața de fashion, evoluției pieței în ultimul an, precum și a schimbărilor în comportamentul consumatorilor în ce privește cumpărăturile de fashion și ce își doresc ei de la Magazinul Viitorului.

  • Piața de fashion a cunoscut o creștere de 3% YoY față de 2023, valoarea consumului ajungând astfel la valoarea de 2,35 miliarde de euro, conform datelor Eurostat și Fashion Consumer Trends.Live
  • Valoarea fashion retailului din România se ridică la 3,77 miliarde de euro în 2022, în revenire după contractarea cu 6.3% în pandemie (2020)
  • Valoarea fashion retailului online în 2024 a fost de 894 milioane de euro, o creștere de 26% YoY, fiind sectorul cu cea mai mare creștere din piața de ecommerce autohtonă.

În ultimii ani, piața de e-commerce din România a cunoscut o creștere spectaculoasă, iar conform datelor prezentate în Raportul ARMO 2023, aceasta a atins aproape 10 miliarde de euro în volumul total al vânzărilor online. Această cifră impresionantă plasează România pe locul 3 în topul țărilor din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește piața de e-commerce.

Google search engine

Lasă un răspuns